tracey emin: I followed you to the end (turkish version)
Ekrem Yalçındağ, Evinde Hissetmek, Yeniden ve Yeniden, Kişisel Sergi, Küratör: Levent Çalıkoğlu, Organizasyon: Yıldız Holding, İzmir Büyükşehir Belediyesi, F-A Gallery, Kültürpark Atlas Pavyonu, 15 Aralık 2024 – 22 Şubat 2025, İzmir.
In Ekrem Yalçındağ’s Natures series, there is an understanding of representation that brings together independent images with the visual possibilities offered by a different technique that circulates a panoramic view. Here, we are also confronted with a differentiated and distinctive presentation that revises the images used by Yalçındağ, keeping the ornamental elements from the past in the background.
Ekrem Yalçındağ’ın Natures serisinde, panoramik bir bakışı dolaşıma sokan farklı bir tekniğin sunduğu görüntü olanaklarıyla bağımsız imgeleri buluşturan bir temsil anlayışından bahsedilmektedir. Burada ayrıca, Yalçındağ’ın kullandığı imgeleri gözden geçiren, geçmişten gelen tezyine dayalı unsurları daha geri planda tutan, başkalaşmış ve fark yaratan bir sunum hadisesi karşımızdadır.
Yönetmen: William Kentridge, Fotoğraf Editörü: Dusko Marovic, Editör: Janus Fouche ve Zana Marovic, Cinetic Media ve Kentridge Studios The Office Performing Arts+Film ile Louverture Films ortak yapımı, Dokuz bölümden oluşan dokümanter film, Herbiri 30 dakika, İlk gösterim tarihi: 18 Ekim 2024, Platform: Mubi.
Mire Lee confronts the viewer with the reality of a decaying and deformed body. Making references to the history of the space, she creates a blurred space reminiscent of mysterious situations and strange beings through a hybridised mechanical organism.
Mire Lee, izleyiciyi çürüyen ve deforme olmuş bir bedenin gerçekliğiyle yüzleştiriyor. Mekânın tarihine göndermeler yapan sanatçı, melezleşmiş mekanik bir organizma aracılığıyla gizemli durumları ve tuhaf varlıkları anımsatan bulanık bir alan yaratıyor.
In Jack O’Brien’s solo exhibition ‘The Reward’, the artist, who exhibits objects wrapped in polythene or cloth, has diversified his approach, which explicitly refers to the state of precarity. As can be seen in his large application centred on a spiral metal staircase, he paradoxically criticises the functions and meanings of objects as idealism and tries to protect the world.
Jack O’Brien’in “The Reward” adlı kişisel sergisinde, polietilen veya bezle sarılmış nesneleri sergileyen sanatçı, açık bir şekilde güvencesizlik hâline gönderme yapan yaklaşımını çeşitlendirmiş durumda. Spiral metal bir merdiveni merkeze alan büyük uygulamasından da anlaşılacağı üzere, nesnelerin işlev ve anlamlarını paradoksal bir biçimde bir idealizm eleştirisine uğratıyor ve adeta dünyayı koruma altına almaya çalışıyor.
Mire Lee confronts the viewer with the reality of a decaying and deformed body. Making references to the history of the space, she creates a blurred space reminiscent of mysterious situations and strange beings through a hybridised mechanical organism.
Mire Lee, izleyiciyi çürüyen ve deforme olmuş bir bedenin gerçekliğiyle yüzleştiriyor. Mekânın tarihine göndermeler yapan sanatçı, melezleşmiş mekanik bir organizma aracılığıyla gizemli durumları ve tuhaf varlıkları anımsatan bulanık bir alan yaratıyor.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.